torsdag, september 28, 2006

Intro till medieproduktion - epilog

Hej igen.
Det har varit lite dött här på bloggen ett tag nu, men det är av olika skäl. Nu iallafall, när vi gjort tentan på denna kurs, ska jag ta och sammanfatta lite vad jag tyckt och sånt under denna första tid på Umeås Universitet. Jag tänker dock inte ta med sånt som redan finns i andra inlägg här på bloggen.

Det man kan säga om dessa första fem veckorna är att dom har varit trevliga.
Man har lärt sig grundlägganden kunskaper och fått testa på sånt som iaf inte jag testat förut... nu menar jag inte inom spritområdet... utan inom utbildningen.

Nu hinner jag inte sktiva så mycket mer för jag ska ta och dra iväg till en fest. Men i snar framtid så kommer fler inlägg.

Tills vidare/
Robin Grahm - creator of this blog and CEO of the website Robin Grahms Sector.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar